Реєстрація електронного кабінету для вступу на бакалавра 2024
У 2024 році для вступу на бакалавра абітурієнти мають зареєструвати особистий електронний кабінет на сайті ЄДЕБО. Саме через цей кабінет вступники подаватимуть свої заяви до університетів, а потім відстежуватимуть результати, тобто пропозиції для зарахування від закладів. Реєстрація кабінетів для вступу у заклади вищої освіти стартує 1 липня 2024 року.
Як створити власний кабінет для вступу 2024: покрокова інструкція
1. Зайдіть на сайт ЄДЕБО та натисніть кнопку «Електронний кабінет вступника».
2. У вікні, що відкрилося перед вами, натисніть на синю кнопку внизу «Реєстрація».
3. Вкажіть логін та пароль.
Вкажіть адресу своєї електронної пошти, до якої маєте доступ та яка не заборонена на території України, наприклад ukr.net або gmail.com. Вказана пошта буде вашим логіном. Також придумайте пароль для свого кабінету. Оскільки ці дані вам будуть потрібні для подальших входів у свій кабінет, запишіть або збережіть їх у своїх нотатках.
У спадному списку виберіть «Вступ для здобуття вищої, фахової передвищої освіти на основі свідоцтва про повну загальну середню освіту (11 класів)» — якщо вступаєте після 11 класів школи, або «Вступ для здобуття вищої освіти на основі диплома фахового молодшого бакалавра, молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра» — якщо вступаєте після коледжу.
4. Зазначте дані своїх документів:
- сертифікат НМТ / ЗНО, за результатами яких вступаєте — номер, пін-код та рік;
- документ про освіту, на основі якого вступаєте — серія та номер.
Після цього натисніть синю кнопку внизу «Зареєструвати».
Якщо не маєте сертифіката НМТ / ЗНО, у відповідному полі поставте позначку та вкажіть свій ідентифікаційний номер або дані документа, що посвідчує особу, який використовували, коли замовляли свій шкільний атестат / диплом у коледжі. Це потрібно для додаткової ідентифікації. Орієнтуйтеся на спадні списки, які пропонує вам система.
Якщо ви все зробите правильно, то побачите повідомлення, що ваш кабінет вступника успішно створено, а на вашу пошту надіслано листа для його активації.
5. Активуйте свій електронний кабінет вступника.
Це потрібно зробити впродовж 15 хвилин від моменту створення кабінету. Для цього зайдіть у свою електронну пошту та в отриманому листі перейдіть за посиланням. Якщо ви все зробили вчасно, то отримаєте повідомлення «Ваш акаунт було активовано».
6. Увійдіть в особистий кабінет вступника та заповніть необхідні дані.
Для цього введіть логін (вашу електронну пошту) та пароль, які ви вказували при реєстрації, та натисніть кнопку «Вхід».
Вкажіть контактні телефони та натисніть на кнопку «Підтвердити». Якщо вказуєте не український номер, зніміть позначку «Україна» та вкажіть номер разом із кодом іншої країни.
7. Завантажте фотографію.
Завантажте у свій кабінет свою фотографію 3*4 вагою не більше 1 МБ. Це має бути фото як на документи, адже потім заклад освіти може використати вашу світлину для виготовлення вашого студентського квитка.
8. Перевірте дані вступних випробувань.
Натисніть на спадний список «Сертифікати НМТ / ЗНО та ЄВІ / ЄФВВ» та подивіться, чи правильно відображаються ваші бали, які ви отримали під час тестування.
У разі потреби ви можете «підтягнути» до системи сертифікати минулих років, якщо складали інші вступні випробування. Для цього натисніть на «Додати сертифікат», введіть номер, пін-код та рік видачі сертифіката та натисніть «Додати».
9. Перевірте документи про освіту.
У цьому блоці відображатиметься ваш освітній документ, на основі якого вступаєте. Якщо ви маєте ще якісь освітні документи (наприклад, диплом кваліфікованого робітника), а він не відображається в системі, тоді натисніть «Додати документ». У випадному списку оберіть тип документа, зазначте його серію та номер, а потім натисніть «Додати».
Після цього ваш електронний кабінет уже буде готовий до подання заяв на вступ в університет, які ви подаватимете в період 19–31 липня.
Як створити кабінет вступника: важливі моменти
- При реєстрації кабінету вступника окрім своєї фотографії ніяких інших файлів завантажувати не потрібно.
- Якщо у вас не виходить зареєструвати кабінет самостійно, можна звернутися по допомогу до приймальної комісії найближчого закладу вищої освіти.
- Якщо у вас є певні пільги, але вони не відображаються в системі, вам потрібно звернутися з оригіналом документа про пільги до найближчого ЗВО, щоб члени приймальної комісії додали цю інформацію. Врахуйте, що інформацію про пільги варто внести до системи до подання першої заяви на вступ. Якщо ваші пільги підтягнуться до бази ЄДЕБО, то при поданні заяв у своєму кабінеті ви побачите відповідну позначку, що вас ідентифіковано як особу, що має пільги.
Джерело: https://www.education.ua/news/2024/06/27/reestratsiia-elektronnoho-kabinetu-dlia-vstupu-na-bakalavra-2024/